joi, 19 iunie 2014

ce știam...

Da, știam c-o să-mi fie dor! Speram ca el să vină mult, mult mai târziu după ce-am dat dezlegare lupilor și vorbelor să facă patrulă prin sentimentele mele. Dar nu… el, cel care nu cunoaște carte și n-a citit ce ți-am scris, el a venit când a crezut el de cuvință. Pe furiș, într-o dimineață pe la 4!
M-a trezit din somn și m-a pus să te caut… în jurul meu, pe unde te-am lăsat!
Normal, nu erai nicăieri, pentru că erai în alt pat, lângă o altă femeie. Culmea e că nu te-am mai găsit nici în agenda telefonului unde salvasem numărul tău cu initiale de împrumut. Număr pe care oricum nu-l foloseam decât atunci când îl priveam dorindu-mi să mă suni. Iar tu mă sunai cu număr privat! …
Știu, în materie de tine, sunt un ”bărbat prost”. Te-am dorit și te vreau cu disperare… din ce în ce mai mult, cu cât nu te pot avea…cu atât te vreau mai mult! Ce chestie și cu iubirea asta, păgână, crudă, hapsână! Vine, te lovește, te întinde ca untul pe pâine și apoi se ascunde! Adânc. Se culcușește în suflet. Și te chinuie cu plăceri și dureri, și o face cu pasiune. Crudă pasiune…
Dorul de tine m-a dat jos din pat. Tot el o să mă culce la loc!

Niciun comentariu: